Ny katalog för städbolag och alla andra som har behov av städartiklar

Ny katalog för städbolag och alla andra som har behov av städartiklar

Procurator kan nu presentera sin första Lokalvårds- och Hygienkatalog. En  katalog som täcker de flesta behoven för lokalvårdsföretag och andra företag som har behov av städartiklar som redskap, kem, maskiner, hygienartiklar, torkpapper etc.
Beställ den på www.procurator.se eller bläddra i den digitalt.

Procurator är ett av Sveriges ledande grossistföretag, en totalleverantör med stark lokal förankring. Butiker på 20 orter från Luleå till Malmö, webbutik eller personlig service via kundservice 0200-811 000. Företaget, som är privatägt, har 400 anställda och omsätter cirka 1 miljard SEK. I produktsortimentet återfinns Sveriges bredaste urval av personlig skyddsutrustning, städ-, serverings- och kontorsartiklar, hygien-/torkpapper samt emballage. Företaget ingår i den privatägda, helsvenska Procuratorkoncernen som byggts upp av den skånske entreprenören Håkan Roos. Huvudkontoret ligger i Malmö men verksamheten bedrivs i Norden, Baltikum och Polen. Mer information finns på www.procurator.se.