Frukost 16 feb: Byggbranschen - en föregångare?​

Nyhet   •   Jan 30, 2017 07:30 CET

En projektorganisation är den enda organisation som förutsäger sin egen död. I detta faktum ligger sannolikt hela hemligheten med framtidens ledarskap, om man ska tro Sveriges skarpaste organisationsrådgivare Kjell Lindström och Magnus Dalsvall. Här har byggbranschen ett unikt försprång framför alla andra branscher - eftersom projekt är vår storhet.

Kom på vår frukost och lyssna på två riktiga gurus inom organisation och ledarskap, som i femton års tid (!) har ringt varandra varenda vardagsmorgon för att diskutera just dessa frågor. De menar att de "får flow" av nya infallsvinklar och har som ni förstår utvecklat en enorm kunskap och erfarenhet genom årens lopp.

Magnus Dalsvall har arbetat som personalchef/direktör i 30 år inom olika företag som SAS, Telia, BP, FMV och Solna stad och är numera rådgivare på heltid. Kjell Lindström har bakgrund som forskare och lärare vid Uppsala Universitet, är en flitigt anlitad föreläsare och omvärldspanar och skriver böcker tillsammans med Magnus.

Datum: 16 februari

Adress: Kungliga Myntkabinettet, Slottsbacken 6, Stockholm

Frukost serveras från kl 8:00 och seminariet startar kl 8:30.

OSA senast fredag 10 februari till kajsa.hessel@projektgaranti.se.

Seminariet är kostnadsfritt och ingår i en serie föreläsningar och samtal Projektgaranti arrangerar. Vi brinner för alla frågor som kan göra Sveriges bygg- och fastighetsbransch till världens bästa. Välkommen att delta, tillsammans gör vi skillnad.