Frukost 28 januari: Foyen om viktiga nyheter inom entreprenadrätten

Nyhet   •   Jan 08, 2016 07:55 CET

Varmt välkommen på frukostseminarium hos oss på Projektgaranti. Den här gången får vi lyssna till advokat Marcus Eidem som delar med sig av flera nya, viktiga, rättsfall på det entreprenadjuridiska området. Rättsfallen är tydliga exempel på den förändring som pågår inom entreprenadjuridiken, en kunskap du direkt kan omsätta till värdeskapande praktik.

Marcus Eidem är advokat på Advokatfirman Foyen och har lång erfarenhet av olika frågeställningar inom det entreprenad- och konsulträttsliga området. Tillfälle kommer även att ges till frågor och diskussion, så passa på provtrycka dina klurigaste praktikfall.

Datum: 28 januari

Adress: Kungliga Myntkabinettet, Slottsbacken 6, Stockholm

Frukost serveras från kl 7:30 och seminariet startar kl 8. Meddela gärna om du har några särskilda allergier. OSA senast mån 25 januari med vändande e-post till kajsa.hessel@projektgaranti.se.

Seminariet är kostnadsfritt och ingår i en serie föreläsningar och samtal Projektgaranti arrangerar. Vi brinner för alla frågor som kan göra Sveriges bygg- och fastighetsbransch till världens bästa. Välkommen att delta, tillsammans gör vi skillnad.