Frukost med Robert Deli, Vinge Advokatbyrå

Nyhet   •   Sep 15, 2014 11:00 CEST

Varmt välkommen på ytterligare ett frukostseminarium hos oss på Projektgaranti. Den här gången får vi lyssna till advokat Robert Deli som delar med sig av flera nya, viktiga, rättsfall på det entreprenadjuridiska området. Rättsfallen är tydliga exempel på den förändring som pågår inom entreprenadjuridiken, en kunskap du direkt kan omsätta till värdeskapande praktik.

Robert Deli är advokat på Advokatfirman Vinge i Göteborg och författare till boken ”Kommersiell byggjuridik i praktiken”. Robert var tidigare verksam som chefsjurist på Wallenstam AB (publ) och han håller regelbundet utbildningar och seminarier inom bl.a. entreprenadjuridik.

Under seminariet lottas fem exemplar av Roberts bok ut (värde 540 kr). I boken belyses områden som har stor praktisk betydelse men som traditionellt inte brukar redovisas i entreprenadjuridisk litteratur.

Datum: 3 oktober

Adress: Projektgaranti, Sankt Eriksgatan 6, Göteborg

Frukost serveras från kl 7:30 och seminariet startar kl 8. Meddela gärna om du har några särskilda allergier.

OSA senast mån 29 september med vändande e-post till kajsa.hessel@projektgaranti.se.