Innovationskraft inom ekologisk hållbarhet - Joakim ger oss framtiden

Nyhet   •   Okt 17, 2016 06:33 CEST

Kommer energin från solceller av mossa om 20 år? Ersätter en flock får stadsparkens gräsklippare? Joakim Kaminsky, delägare i Kjellgren Kaminsky Arkitekter, kommer till oss för att framtidsspana om projekt som kombinerar innovation och ekologisk hållbarhet.

Joakim Kaminsky startade Kjellgren Kaminsky Arkitekter tillsammans med Fredrik Kjellgren efter att de vann den internationella arkitekttävlingen för Strandbaden Dansrestaurang 2006. Företaget har idag 26 anställda med kontor i Göteborg och Stockholm och arbetar med fokus på hållbarhet. De är flerfaldigt prisbelönta med vinster i bland World Architecure Festilval och MIPIM Future Awards. Joakim är även certifierad passivhusbyggare. Och en skön snubbe.

Datum: ondagen den 9 november

Adress: Projektgaranti, Sankt Eriksgatan 6, Göteborg

Frukost serveras från kl 7:30 och seminariet startar kl 8.

OSA senast måndag 7 november till kajsa.hessel@projektgaranti.se.

Seminariet är kostnadsfritt och ingår i en serie föreläsningar och samtal Projektgaranti arrangerar. Vi brinner för alla frågor som kan göra Sveriges bygg- och fastighetsbransch till världens bästa. Välkommen att delta, tillsammans gör vi skillnad.