Specialdesignad rostfri diskbänk- prisvärt & hållbart i evigheter

Specialdesignad rostfri diskbänk- prisvärt & hållbart i evigheter

Specialdesignad rostfri diskbänk i köket – prisvärt och hållbart i evigheter.

Vi vågar säga att vi är en av Sveriges ledande tillverkare av specialdesignade rostfria diskbänkar och arbetsbänkar.

Alla våra bänkar är hantverksmässigt byggda och tillverkade i svenskt stål på vår fabrik i Smålandsstenar. Diskbänkarna tillverkas i borstad tjockplåt 1,25 mm och är förstärkta med en hellimmad fuktbeständig spånskiva.

Köksblandaren är säkert monterad i diskbänken, ingen svikt i plåten som gör att köksblandaren rör sig. Detta säkerställer att anslutningskopplingarna är fixerade = ingen risk för läckage!

Väljer du dessutom en diskbänk i rostfritt stål med uppvikt bakkant så slipper du mjukfog nere på bänkplanet, ett enkelt sätt att undvika fuktskador!

Gå in och prova vårt ritprogram för diskbänkar. www.purus.se/ritadindiskbank

Där kan du på ett enkelt sätt välja exakt det utseende och den funktion som du önskar i ditt kök.

Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta oss på inredning@purus.se

Se även hemsida www.purus.se för mer information.

Lycka till med din specialdesignade rostfria diskbänk från Purus