Magnus Petersson, försäljningschef för Purus Sverige lämnar bolaget

Pressmeddelande   •   Dec 21, 2018 17:07 CET

På grund av att Magnus och bolaget har olika uppfattning om hur försäljningsarbetet skall bedrivas framöver har bolaget och Magnus träffat en överenskommelse om att Magnus omgående lämnar sin roll som försäljningschef på Purus Sverige och parterna skiljs åt.

Magnus har varit försäljningschef på Purus i 13 år och varit med på en fantastisk resa. Vi vill rikta ett tack till Magnus för dessa åren och önskar honom lycka till framöver!

Rekrytering av ny försäljningschef kommer att påbörjas omgående. Innan dess att ny försäljningschef är tillsatt går Andreas Kihlström, Affärsområdeschef Purus Sverige, in som interim försäljningschef.

Frågor besvaras av Andreas Kihlström, andreas.kihlstrom@purus.se

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.