Purus ABs välbesökta monter på Nordbygg!

Tack till er alla som besökte Purus ABs monter på Nordbygg

Ett stort tack till er som besökte Purus ABs monter på Nordbygg

Vi hoppas att ni fick den inspiration och information om våra produkter som ni önskade.

Purus presenterade en del nyheter på mässan.

Vi visade bland annat en ny mattsvart sil i vårt populära Purus Line sortiment.

-Det visade sig vara ett enormt intresse för våra silar, och extra spännande är att man nu kan få en egenkomponerad text eller logotyp på sin rostfria sil om man så önskar, säger en mycket nöjd produktchef Håkan Fridvall.

Vill man fortfarande ha en traditionell golvbrunn så har vi tagit fram en helt ny klinkerram Purus Square i fler nya mönster. Purus Square kan man få i mönsterna Rib, Chess o Pearl i sortimentet designade golvbrunnar.

Vi presenterade även nyheter inom vårt rostfria industrirännesortiment. Purus 100 rännan som används till olika anläggningar såsom spa, idrott, sjukhus och industrier kan man nu få i ett flertal gallerdesigner. Gå gärna in på konfiguratorn och designa din industriränna där.

I vår rostfria inredningshörna träffade ni Rickard och Jan som där visade våra kundanpassade diskbänkar och stänkskydd. Gå gärna in på vår konfigurator och se alla möjligheter som man kan skapa där.

Sist men inte minst visade vi ett stilrent exempel på Purus Rostfri Sanitet på en offentlig toalett, helt i Purus vandalsäkra design.

Efter mässan intervjuade vi vår försäljningschef Magnus Petersson som menar att det var en fantastiskt välbesökt mässa och vi skapade många nya affärsrelationer. Vi passar på att tacka ännu en gång och ser fram emot att träffa alla gamla och nya kontakter.

Läs mer på www.purus.se kontakt: info@purus.se 010-41 44 900