HappyCustomer - Kundundersökning finns för iPad på App Store och antalet nedladdningar av den prisvärda appen ökar.

Med kundenkäten HappyCustomer kan ni ta reda på vad era kunder tycker - så att ni kan förbättra verksamheten och ert kundbemötande eller tex utvärdera ett evenemang eller en kampanj.
HappyCustomer hanteras med ett enkelt gränssnitt och på mindre än tre minuter har du satt upp din enkät enligt dina önskemål. Antal frågor och svar läggs enkelt upp via knappen editera enkäten. Du kan välja att ha upp till fem olika frågor och två till fem olika svarsalternativ. När inställningarna är klara klickar man på knappen visa enkäten för att börja använda den och samla in svar. Statistik över svaren får man presenterat i enkla diagram. Statistiken kan även mailas för användning i Excel.

*En till fem frågor

*Två till fem smileys

*Exportera din statistik via mail som CSV filer och importera dessa lätt in i till exempel Excel.

*Kan användas helt utan internetuppkoppling (internetuppkoppling krävs för att exportera statistik).

Har du frågor om HappyCustomer och /eller vill du har förslag på stativ och köpa stativ till HappyCustomer, kontakta oss på Q-channel tel 08-20 30 20.

HappyCustomer levereras av Q-channel AB som även levererar HappyCustomer med helt kundanpassad innehåll och layout där även möjlighet finns att kunderna ska kunna kommentera sitt svar. En utmärkt lösning för butikskedjor där man via internet får statistiken sammanställd för samtliga enheter.