Q-channel levererar framtidens lösningar för kösystem i Telenors nya konceptbutik som öppnar i Täby idag.

Telenor har valt flera nya funktioner i våra kösystemlösningar som ger upplevelsen av att inte stå i kö. Digital kölapp, möjlighet att pausa kölappen, wifi lösenord på kölappen, bli aviserad och kunna göra annat under tiden man står i kö är några exempel på lösningar som ska ge kunderna en positiv upplevelse i samband med besöket hos Telenor.

I den nya konceptbutiken lanseras även en bokningskalender för företagskunder och som är väl integrerad med övriga kösystemet. Bokningskalendern finns integrerad på Telenors hemsida.

Kösystemet har även en integration till Telenors CRM system för en smidig kunduppföljning.

Q-channel verkar för lösningar där upplevelsen av kö elimineras och kötiden nyttjas på ett meningsfullt sätt, samt att våra lösningar möjliggör förbättrad resursplanering, vilket i sin tur leder till minskade kostnader och ökad försäljning. Lösningarna utvecklas i nära samverkan med kunderna.