Q-channel lanserar idag en ny hemsida.

Den nya hemsidan är tänkt att ge kunder och andra intressenter mer fakta, information och bilder gällande kösystemet Q-channel.

Q-channel är ett företag som levererar moderna, flexibla kösystem komplett med hårdvara och mjukvara som ger dina kunder möjlighet att nyttja väntetiden på ett bättre sätt. Allt för att ge ökad effektivitet, flexibilitet, lägre kostnader, effektivare kundflöde och bättre kundservice.

• skräddarsydd layout
  • skräddarsytt
  • kölapp
  • kölappar
  • q-channel kösystem
  • q-smart kösystem

Q-channel är ett företag som levererar moderna kösystem komplett med hårdvara och mjukvara. Vi har ersatt den fysiska köknappen och de röda lysdiodskärmarna med touchsdisplayer och LCD/LED displayer. Vi finns i Kista Science Tower och levererar kösystem över hela Norden. Försäljningen sker via vårt systerföretag Image Media Channel som även svarar för projektledning och support. Q-channel integreras enkelt med lösningar för digital signage. Vi levererar lösning för digital signage vid behov eller anlsuter enkelt Q-channel till ert befintliga digital signage system. Köinformation kan alltid integreras i kundens egen app om så önskas, vilket ingår utan extra kostnad. Våra kunder är bankkontor, detaljhandeln, sjukhus, vårdcentraler, kommuner, bibliotek, apotek, serviceverkstäder.