​Stockholm, Citygaraget: Q-Park har installerat fler laddningsplatser för besökare

Pressmeddelande   •   Jan 27, 2016 11:43 CET

Q-Park har nu installerat laddningspunkter i Citygaraget på Mäster Samuelsgatan 61. I och med detta kan nu Q-Park erbjuda laddningspunkter för besökare i två anläggningar i Stockholms innerstad.

I Citygaraget finns det sammanlagt 4 platser för laddningsbara fordon, vilka är belägna på övre plan vid utfartsbommarna. I Regeringsgatan 109 hittar du ytterligare 2 platser, längst in i anläggningen.

Välkomna att parkera ditt laddningsbara fordon hos oss!

Om Q-Park

Q-Park är ”Parkering med kvalitet”. Detta avspeglar sig både i affärsstrategi och sättet att driva och organisera verksamheten vars uppdrag är att öka människors välbefinnande, genom att tillhandahålla rena och säkra parkeringsanläggningar, i attraktiva lägen – utformade utifrån grundvärdena snabbhet, bekvämlighet, pålitlighet och vänlighet.

Q-Park är Sveriges största parkeringsaktör med över 273 000 parkeringsplatser i 1 500 parkeringsanläggningar runt om i landet. 2013 hade bolaget ca 400 anställda och omsatte 988 mkr.

Kommentarer (0)