Inbjudan - Gratis Lunch med Qall Telecom

För att göra Sveriges företag mer medvetna om vilka valmöjligheter som finns inom kommunikation återinförs succen från i höstas, där inbjudningar gick ut till företag i flera delar av landet. Qall bjuder återigen in till presentation av smart och prisvärd telefoni, och bjuder på samma gång hela företaget på lunch.

Nu bjuds företag i Göteborg, Västerås, Norrköping och Stockholm in på presentation och vi hoppas på samma stora uppslutning som under hösten.

Inbjudna företag går in på www.lunchagratis.se och svarar på en enkel fråga för att kvalificera sig till lunchen.

Qall hoppas återigen på att många företag tar en timme av sin dyrbara tid för att göra framtiden enklare.

• mobiltelefon
  • telefon
  • gratis lunch

Qall Telecom AB är en av Sveriges snabbast växande företagsoperatörer och i produktportföljen ingår mobiltelefoni, mobilt bredband, fast telefoni, IP-telefoni samt IP-centrexväxlar. Vi erbjuder små och medelstora företag konkurrenskraftiga och prisvärda helhetslösningar och ska vara det självklara alternativet för ett företags kommunikation. Vi har funnits sen 2007, är drygt 50 anställda och omsätter ca 200 miljoner kr årligen. Ledorden präglas av enkelhet, förstklassig service och personlighet.

Qall - Now we're talking