Se filmen som visar de oändliga möjligheterna med Queenax samt det fantastiska konceptet YogalatesAir med Annette Lefterow

Vi på Qicraft presenterar stolt vår nya Queenax-film som visar flera av de oändliga möjligheterna med Queenax och dess tillbehör samt den fantastiska konceptet YogalatesAir med Annette Lefterow.

Se filmen här!

Det funktionella träningskonceptet Queenax har på mycket kort tid blivit väldigt populärt.

Läs mer om Queenax>>

Med Queenax kan du ge dina kunder ett spännande träningskoncept som ligger i tiden och som har stor efterfrågan. Queenax kan användas både för konditions- och styrketräning, antingen på egen hand, med PT eller i grupp.

Queenax är kompatibel med de flesta träningsredskap inom funktionell träning och Jungle Sports slyngor och  kan monteras direkt med Queenax.

Queenax produkter är skapade för att bättre  utnyttja din lokal. Med Queenax kan du använda väggar och tak till olika funktionella övningar och produkterna kan anpassas både på höjden och bredden och levereras till både stora och små ytor.

Med hjälp av produkter från Queenax och Jungle Sports möjliggörs en helt ny typ av Yogalatesträning - YogalatesAir. Övningarna utförs både på golvet och i luften. Rytmen och de smidiga övergångarna finns alltid som en röd tråd i Yogalates och utövarna kommer att känna igen sig i den dynamiska koreografin som nu fått ett härligt lyft, upp i luften!

YogalatesAir rekommenderas som gruppträning, kursverksamhet, gruppaktivitet och personlig träning.

Läs mer om YogalatesAir>>

• rehabilitering
  • livstil
  • träningsutrustning
  • crossfit
  • hammock
  • annette lefterow
  • yogalatesair
  • qicraft sweden ab
  • queenax

Qicraft är den ledande leverantören av träningsutrustning och unika kundlösningar i Sverige, Norge, Finland och Estland. Vi hjälper våra kunder att leverera de bästa resultaten inom hälsa, wellness och affärer. Qi står för energi, rörelse och balans. Craft står för kompetens och kvalitet. Vårt namn reflekterar vilka vi är och hur vi arbetar.

Vi har en helhetssyn i allt vi gör. Vi bygger långsiktiga relationer med våra partners och kunder, vi har bred kunskap och spetskompetens, men framför allt har vi en stark passion för vår vision: ”To attract more people to the benefits of a wellness lifestyle”.

Qicraft är exklusiv agentur till Technogym, Body Bike, Jungle sports och Queenax.

Qicraft erbjuder lösningar för en bred marknad: träningsanläggningar, sjukhus, idrottskliniker, rehabiliteringscenter, företag, hotell, SPA, offentliga institutioner, organisationer och privata hem.