Members.com lanserar ny sajt och ny app med en stilren profil och logotyp

Pressmeddelande   •   Okt 28, 2015 09:00 CET

Members.com har lanserat en nyutvecklad sajt som både ska öka användarvänligheten och ge besökarna inspiration. Den nya sajten är responsiv vilket medför att den automatiskt anpassar sig för att ge besökaren den bästa skärmupplevelsen på dator, läsplatta eller smartphone. Samtidigt har kassan förbättrats för att ge en bättre överblick och köpupplevelse. Members nya grafiska profil innehåller en ny färgpalett och logotypen har blivit renare och mer tidlös.

I samband med lanseringen av den nya sajten och utveckling av den befintliga Iphone appen, lanserar Members även en Android app.

- Vår målgrupp söker oslagbara rabatterade erbjudanden på starka varumärken på nätet. Fram till idag har vi fokuserat på att erbjuda kunden just det, vilket vi självfallet kommer att fortsätta med. Nu tar vi dock nästa stora steg då vi gör sajten mer inspirerande och inbjudande. Allt förpackat i det nya rena och snygga utseendet som fungerar oavsett skärmstorlek, säger Magnus Månsson, VD för Nelly.com.

Om Members
Members.com är en exklusiv, internetbaserad shoppingklubb där medlemmar får ta del av unika erbjudanden och kampanjer. Members.com startades av Qliro Group i september 2011 och är nu etablerat i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Nederländerna.

Qliro Group är en ledande e-handelskoncern i Norden. Sedan starten 1999 har gruppen utökat och breddat sin produktportfölj till att idag vara en ledande e-handelsaktör inom konsumentvaror och livsstilsprodukter genom CDON.com, Lekmer, Nelly (Nelly.com, NLYman.com, Members.com), Gymgrossisten (Gymgrossisten.com/Gymsector.com, Bodystore.com, Milebreaker.com) och Tretti. I koncernen ingår även betaltjänsten Qliro. Under 2014 genererade gruppen fem miljarder kronor i intäkter. Qliro Groups aktier är noterade på Nasdaq Stockholms Mid-caplista under kortnamnet ”QLRO”.