Qliro Groups e-handlare lanserar erbjudandesajten Qlipify.com inför Black Friday

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2016 09:00 CET

Den 25 november rivstartar Black Friday julhandeln i Qliro Groups e-handelsbutiker. Qliro Group var en av aktörerna som introducerade det amerikanska fenomenet i Norden 2013 och gruppens bolag kommer i år erbjuda kunderna bättre erbjudanden än någonsin. Dessutom lanseras en stor Black Friday-tävling i Sverige, på den nya sajten Qlipify.com, där besökare kan ta del av unika erbjudanden från Qliro Groups e-handlare och dessutom tävla om sammanlagt 50.000 kr att shoppa för med Qliro.

Black Friday har etablerats som en viktig handelsdag i stora delar av världen. Qliro Group var med och lanserade Black Friday i Norden och satsningen har givit ett enormt gensvar från kunderna. Qliro Groups butiker CDON.com, Nelly, NLY Man, Members, Gymgrossisten, Bodystore och Lekmer kommer även i år att ha unika Black Friday erbjudanden och aktiviteter under hela dygnet.

För att ytterligare fira Black Friday lanseras även sajten Qlipify.com i Sverige, där Qliro Groups e-handlare samlar sina topperbjudanden och besökare kan vara med i en gemensam Black Friday-tävling.

”Det har varit oerhört roligt att se hur Black Friday utvecklats för Qliro Group. Det är därför extra roligt att våra bolag i år har gått samman för att visa bredden i vårt utbud och styrkan i vårt erbjudande till kunderna under denna dag. För att göra dagen än mer speciell, bjuder vi in alla som vill till Qlipify.com för att tävla om fem priser om 10.000 kr att shoppa för i våra butiker”, säger Marcus Lindqvist, VD för Qliro Group.

Mer information och fullständiga villkor gällande Black Friday-tävlingen finns på Qlipify.com.

Bolagens egna Black Friday sidor, som uppdateras löpande, återfinns nedan:

CDON.com, Nelly, NLY Man, Gymgrossisten, Lekmer

Qliro Group är en ledande e-handelskoncern i Norden. Sedan starten 1999 har gruppen utökat och breddat sin produktportfölj till att idag vara en ledande e-handelsaktör inom konsumentvaror och livsstilsprodukter genom CDON.com, Lekmer, Nelly (Nelly.com, NLYman.com, Members.com) och Gymgrossisten (Gymgrossisten.com/Gymsector.com, Bodystore.com, Milebreaker.com och Fitness Market Nordic). I koncernen ingår även betal- och konsumentfinansieringslösningen Qliro. Under 2015 genererade gruppen över 4,4 miljarder kronor i intäkter. Qliro Groups aktier är noterade på Nasdaq Stockholms Mid-caplista under kortnamnet ”QLRO”.