Qvesarum söker redovisningsekonom

Nyhet   •   Feb 17, 2017 14:52 CET

Qvesarum söker redovisningsekonom
Vi söker nu en erfaren och driven Redovisningsekonom med kunskaper inom lön och inköp.

Dina arbetsuppgifter är bl.a.:
  • Löpande bokföring
  • Kund- och leverantörsreskontra
  • Fakturering
  • Avstämningar
  • Moms- och skattedeklarationer
  • Budgetarbete
  • Årsbokslut
  • Lönearbete
  • Inköpsarbete
För att lyckas i rollen är det av stor vikt att du har en mycket god datavana, goda kunskaper i Excel, har lätt för att lära dig nya system samt behärskar svenska och engelska mycket väl både i tal och skrift. Som person är du noggrann, ansvarstagande, driven och självgående. Du har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete på ett bra sätt samt ta egna initiativ. Du trivs i en roll där du kan varva det dagliga rutinarbetet med nytänkande och förändringsarbetei ett företag som är på frammarsch. Meriterande är att ha erfarenhet från Visma Administration och Visma Lön. Vidare att du har lätt för att lära dig nya system då vi inom kort kommer byta affärssystem.

Tjänstgöringsgraden är 50-100%, tillsvidareanställning och med tillträde snarast. Placeringsort Slogstorp, 20 minuter nordost om Lund.

Körkort B är ett krav och egen bil är ett plus.

Vi erbjuder dig ett spännande arbete i en miljö medgenuint hantverk, vackra inredningsprodukter och klassiska byggvaror.

Vi kommer att intervjua löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast till Anna Åstradsson, anna@qvesarum.se som även besvarar eventuella frågor om tjänsten.

Kommentarer (0)