RAISE REACH™ har slutit avtal med Järnvattnet AB (publ) att sköta bolagets marknadsnotering och kapitalanskaffning

Pressmeddelande   •   Okt 17, 2017 15:10 CEST

Raise Reach™ märker av en stadig kundtillströmning och sist ut är energibolaget Järnvattnet AB (publ). Järnvattnet är verksamt bland annat i Norra Sverige samt i Afrika, närmare bestämt ECOWAS länderna.

Järnvattnet står just i begrepp att sluta två stycken 25-åriga PPA ( Power Purchase Agreement) inkluderande ett 250MW Värmekraftverk (bio) samt ett 550MW även det ett värmekraftverk (bio) .

Bolaget beräknas att genomföra en pre-IPO under senhösten/våren och IPO är beräknat till mitten av april 2018.

För ytterligare information kontakta info@raisereach.com

Raise Reach™ arbetar som konsulter inom branschen Corporate Finance. Våra klienter finns primärt i Norden och delvis i Baltikum. Raise Reach konsulterar inom bland annat kapitalanskaffning, aktieägarspridning, marknadsnoteringar, företagsförvärv, marknadsföring och tjänster kopplade till Investor Relations.

Kommentarer (0)