Frida Boisen föreläser på Rånäs Slott

Pressmeddelande   •   Jan 31, 2017 13:45 CET

Foto: Press

Under torsdagarna i veckorna 11, 12 och 13 så välkomnar Rånäs Slott - Frida Boisen.
Frida skall föreläsa om Social media och om hur viktigt det är för företag att använda detta som plattform i sin resultatinriktade marknadsföring. Många företag saknar idag en strategi och använder detta som ett sporadiskt verktyg när det i själva verket måste uppdateras kontinuerligt för att locka nya kunder och samtidigt behålla befintliga.

Om Frida Boisen

Frida Boisen är digital chef & ansvarig utgivare på Bonnier Tidskrifter. Internationell Key Note-föreläsare om digitalisering och sociala medier. Författare till boken "Digital succé - så lyckas du med sociala medier". Sociala medier-expert för SVT Gomorron Sverige.

Om Rånäs Slott
På Rånäs Slott möts förnuft, känsla, tanke och handling, historia och framtid. I kontrasternas kungarike finns alltid rum för majestätiska möten men också magiska upplevelser och romantik. Den kultur- och reseintresserade familjen Reuterskiöld lade grunden till det Italieninspirerade slottet på 1800-talet. Slott för magistätiska möten blev det 150 år senare. Idag erbjuder slottet 50 hotellrum, sju moderna konferenslokaler, restaurang, spa, sjöbastu och en rofylld slottspark.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.