Royal Caribbean, rekordvinnare i Grand Travel Award – 21 gånger

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2016 10:09 CET

Royal Caribbean är Bästa kryssningsrederi internationellt

Rekordvinnaren Royal Caribbean summerar 21 gånger högst upp på prispallen i resebranschens egen Oscarsgala, Grand Travel Award. I tisdags vann de igen kategori "Bästa kryssningsrederi internationellt” och fortsätter att satsa stort, med världens största kryssningsfartyg som lanseras i juni!

Grand Travel Award ägde rum den 16 februari på Grand Hotel i Stockholm. För 24:e året arrangerar branschtidningen Travel News resebranschens egen Oscarsgala. 21 gånger har Royal Caribbean knipit förstaplatsen i”Bästa kryssningsrederi internationellt”, i år i konkurrens med övriga nominerade Hurtigruten och MSC Cruises.

Juryns motivering:
”Med lanseringen av Harmony of the Seas, världens största kryssningsfartyg, visar rederiet åter på en produktutveckling i världsklass. Lägg till det en ny effektiv säljorganisation med stort fokus på resebyråförsäljningen. Kungligt av Royal Caribbean.”

Det prestigefyllda priset är framröstat av 600 resebyråanställda och lika många från övriga resebranschen.
-Vi är oerhört stolta och vill tacka alla agenter som har röstat på oss och bidragit till ett framgångsrikt 2015. Jag vill också tacka vårt svenska team som ger 100 % för att presentera vår fantastiska produkt. Vi ser fram emot ett spännande 2016 och siktar mot att nå nya höjder, säger Johan Rudolf, Country Sales Manager Royal Caribbean i Norden.

Mer information om Grand Travel Award finns på: http://www.travelnews.se/special/
För ytterligare information, vänligen kontakta: Johan Rudolf, Country Sales Manager Royal Caribbean Norden, mobil: +46 703 914 2277,
e-post:jrudolf@rccl.com

För bilder och mer information, vänligen besök: www.cruisingpower.com, www.royalcaribbean.se