Readly i exklusivt samarbete med AT&T

Med start idag inleds ett exklusivt samarbete med AT&T där den amerikanska teleoperatören ger sina mobilkunder tillgång till tusentals tidningar via den nyutvecklade tjänsten Readly Select.

(Växjö 2017-03-28) – Readly, företaget som under de senaste fyra åren förändrat hur människor upptäcker och konsumerar tidningar digitalt, presenterar idag ett nytt samarbete med AT&T THANKS®, AT&T:s lojalitetsprogram där bolagets mobilkunder erbjuds förmåner i form av olika underhållningstjänster.

Från och med idag kommer AT&T:s kunder erbjudas en exklusiv version av Readlytjänsten, Readly Select, där användaren kan välja upp till fyra tidningar per månad från de drygt 2000 titlarna som finns tillgängliga via Readly.

Readly Select är särskilt utvecklad för att passa tillsammans med lojalitetsprogram och är framtagen i nära samarbete med teamet bakom AT&T THANKS.”, säger Per Hellberg VD för Readly. ”Vi har höga förväntningar på vad lanseringen kommer att betyda för AT&T:s mobilkunder och för de över 300 förlag vi samarbetar med. Lanseringen av Readly Select betyder att AT&T:s kunder får tillgång till mängder av olika tidningar samtidigt som våra förlagspartners får möjlighet att nå en mycket stor bas av amerikanska läsare.

Via Readly Select får AT&T:s mobilkunder möjlighet att läsa upp till fyra olika titlar, aktuella utgåvor och tidigare nummer, via sina Apple eller Android telefoner och surfplattor. Varje månad finns möjlighet att välja olika tidningar.

AT&T THANKS handlar helt och hållet om att visa att vi verkligen uppskattar våra kunder och vi vill visa vår tacksamhet genom att erbjuda ett brett utbud av olika former av underhållning och tjänster.” säger Neil Andrews, director of product marketing management på AT&T Entertainment Group. ”Vårt samarbete med Readly innebär att vi öppnar upp det stora utbudet av tidningar i Readly för våra kunder så att de kan njuta av dessa på sina mobila enheter.

Via AT&T THANKS kan Readly Select användare när som helst uppgradera till Readly Premium och få obegränsad tillgång till alla tidningar till ett lågt fast månadspris. När kundernas fria AT&T THANKS-period är över kommer de dessutom att erbjudas att fortsätta med Readly Select mot betalning eller att uppgradera till Readlys ordinarie Premiumtjänst.

OM AT&T

AT&T Inc (NYSE:T) hjälper miljontals kunder i världen ansluta till ledande underhållnings-, mobila-, höghastighets internet- och röst-tjänster. AT&T är en av världens största leverantörer av betal TV med TV-kunder i USA och i 11 Latinamerikanska länder. AT&T är den amerikanska leverantör som kan erbjuda bäst global mobiltäckning och bolaget hjälper företag världen över att bättre serva sina kunder med hjälp av våra mobila- och säkra molntjänster.

Mer information om AT&T:s produkter och tjänster finns på http://about.att.com. Följ oss via Twitter: @ATT, Facebook: http://www.facebook.com/attoch YouTube:http://www.youtube.com/att

© 2017 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the Globe logo and other marks are trademarks and service marks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners.

• at&t
  • readly
  • magasin
  • tidskrifter
  • app
  • digitala tidningar
  • lojalitetsprogram

Readly ger läsare obegränsad tillgång till över tusen svenska och internationella tidningar i ett ständigt växande digitalt bibliotek. Ett abonnemang kostar 99 kronor per månad. I priset ingår då användning på fem olika enheter, vilket gör att hela familjen kan använda samma abonnemang. Flera smarta funktioner som favoritmarkering, sökfunktion i artiklar och offlineläsning till resan finns i tjänsten. Antalet tidningar växer kontinuerligt, det aktuella utbudet finns på www.readly.com

Readly grundades 2012 med huvudkontor i Växjö, Sverige. Readly har ett 30-tal anställda, tjänsten finns tillgänglig i drygt 50 länder med huvudfokus på Sverige, Storbritannien, Tyskland och USA där Readly samarbetar med de ledande förlagen.