Hur skapar man arbetsplatser som attraherar de bästa och mest kreativa hjärnorna?

Pressmeddelande   •   Sep 13, 2018 08:38 CEST

Lyssna till Jenny Öbergs och Peter Sahlins erfarenheter om hur man designar och skapar framgångsrika arbetsplatser.

Möt Jenny Öberg från Reflex Arkitekter och Peter Sahlin, från PS Arkitektur, idag en del av Reflex, i ett samtal om människans mentala förutsättningar och framgångsfaktorer för smart arkitektur på arbetsplatsen. Under samtalet gör vi nedslag i verkligheten och presenterar hur vi jobbat med smart design för TUI och Coca-Cola.

– Reflex och PS samlar nu sina erfarenheter tillsammans i ett nytt starkare varumärke med sikte på att bli ledande inom kontor och arbetsplatser. Kom och lyssna på oss när vi delar med oss av våra erfarenheter och tankar för framtiden, säger Jenny Öberg, partner och inredningsarkitekt på Reflex.

– Vi har lång erfarenhet av att skapa framgångsrika arbetsplatser, den kunskapen vill vi dela med oss av på Business Arena, säger Peter Sahlin, arkitekt och ny partner på Reflex.

Var och när?
Jenny och Peter presenterar “Den smarta arbetsplatsen” i Reflex monter 4090 på plan 4 följande tider under Business Arena 19/9 (Waterfront Congress Center, Stockholm):
Kl. 10.30-10.50
Kl. 13.30-13.50
Kl. 15.30-15.50

Vi ses!

Reflex Arkitekter

Företaget startades 1999 och har idag ca 70 medarbetare. Läs mer på www.reflexark.se

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.