Pressmeddelande -

Slappna av på semestern! Nya spaanläggningen på Regenbogen i Göhren öppnar i juni

Göhren (Tyskland) 2015/02/24. Dagarna blir längre, luften mildare och förväntan inför den kommande semestern stiger. Det är nu som man beslutar sig för vart den årliga ledigheten ska användas till. Fritidsresenärer som inte bara vill förlita sig på bra väder, erbjuder Regenbogens semesteranläggning i Göhren på ön Rügen från och med juni en ny spaanläggning.

Vare sig  campare, turister, stuggäster eller dagsbesökare från regionen: Med mer än 600 m² erbjuder den nya spaavdelningen ett flertal avkopplingsmöjligheter. Anläggningen är utrustad med en massage och skönhetsavdelning, en swimmingpool, bastu och en rymlig solterrass med angränsande relaxavdelning. "Våra spabad är kända för sitt stora urval samt känsla för detaljer och atmosfär. Vi är övertygade om att vi kan se fram emot en ökning av stamgäster på grund av den nya byggnaden och vara enorma investeringar i Göhren" säger Marc Vosshall, styrelseledamot på Regenbogen AG.
Konceptet är också mycket populärt bland barnfamiljer: medan föräldrarna kan koppla av med en massage eller behandling, leker och stojar barnen tillsammans med andra i den spännande barnprogram.
Den ny designade anläggningen på  Regenbogen i Göhren svarar på de ökande kraven från camping och stuggäster. Sedan 2002 befinner sig semesteranläggningen under ledning av Regenbogen AG, är öppet året om och har blivit mycket populärt.

Startskottet för återöppningen i juni 2015 går med ett specialerbjudande: Om du bokar en semester på Regenbogen Göhren fram till påskhelgen far du 10% rabatt på en behandling.

• Semester

• spaanläggningen
  • spaavdelningen
  • avkopplingsmöjligheter
  • skönhetsavdelning

Regenbogen AG är Tysklands största campingföretag med drygt 700 000 övernattningar om året. Under planeringen och vid utformningen av våra 12 campingplatser i Mecklenburg-Vorpommern, Nordrhein-Westfalen, Baden-Württemberg och även i södra Sverige har vi satsat på ett modernt och visionärt marketingkoncept. Vi vänder oss framför allt till unga familjer och alla som är intresserade av en aktiv fritid. Vi erbjuder en behaglig semester i harmoni med naturen, fylld med nya upplevelser och en särskild charm. Vårt mål är att kombinera traditionell campingsemester i vackra landskap med ett varierat fritidsutbud, komfort, professionell underhållning och god service.