Upplev framtidens hållbara styrsystem i Regins monter på Nordbygg, 10-13 april

Nyhet   •   Apr 06, 2018 12:02 CEST

Den 10-13 april träffar du oss på Nordbygg, Stockholmsmässan där vi presenterar det senaste inom styr- och reglertekniska lösningar för fastigheter. Var med när vi demonstrerar konkreta projekt och visar möjligheterna i våra system, eller kom förbi på en lunch och lär dig mer om våra IoT-lösningar. Den 11 april kl. 14.00 har vi prisutdelning i Regin Energy Saver Awards, - missa inte det!

­ ­– I år kommer vi ha ett särskilt fokus på IoT-lösningar och i vår monter kommer besökarna få vara med på demonstrationer av färdiga styrsystem anpassade för både komplexa och enklare projekt. Vi bjuder även på en förhandstitt av nya produkter som vi lanserar inom kort. Vi ser fram emot många givande möten med både gamla och nya kontakter, säger Stefan Blom, försäljningsdirektör på AB Regin.

För andra gången delar vi ut klimatpris i tre kategorier i Regin Energy Saver Awards till de av våra kunder som färdigställt de mest energieffektiva projekten under 2016-2017.

Behöver du biljett till Nordbygg? Besök Registrering Nordbygg och ange koden: reginnb2018 så bjuder Regin på en fribiljett.

Varmt välkommen till Regins monter A34:18!