Skydda varukorgen med smart överdrag!

Nyhet   •   Jan 13, 2020 07:50 CET

Smart varukorgsöverdrag för UPPAbaby VISTA och Cruz

En stor varukorg kräver sitt överdrag.
Skydda din värdefulla last från regn och dåligt väder. VISTA varukorgsskydd är äntligen här!

Nu kan du förvara dina saker täckta under promenaden. Överdraget har dubbla öppningar vilket gör det enkelt att komma åt dina saker fram och bakifrån i varukorgen.

Så här fungerar det:

• Skyddar dina föremål i varukorgen
  • Vattenavstötande
  • Öppningar både bak- och fram i varukorgen
  • Passar modeller från 2015 -2019

Pris: 399 kr i butik

UPPAbaby är ett innovativt amerikanskt företag med ett uppdrag: att skapa högkvalitativa babyprodukter som uppfyller behoven i livet som nybliven förälder, samtidigt som de tilltalar din smak och stilkänsla.
UPPAbaby lyckas med detta tack vare decennier av erfarenhet från barnproduktsbranschen. Vi hämtar också inspiration från våra liv som småbarnsföräldrar. Vi strävar efter sätt att göra våra sittvagnar och babyprodukter lättare, smartare, mer användarvänliga och till och med roligare. Vi undersöker hur vi kan förbättra komforten och säkerheten för barnet, och bekvämligheten och utseendet för mamma och pappa. Vi utmanar till och med det homogena utseendet hos de flesta babyprodukter genom snygg design och en mer sofistikerad och modern stil. UPPAbaby strävar efter att ge dig den personliga service och kundvård som du förväntar dig och förtjänar.

Kommentarer (0)

Kommentera