UPPLEV SOMMARSVERIGE MED HERTZ OCH REJMES

Hertz är en av världens främsta biluthyrare och erbjuder idag uthyrning i över 80 länder – däribland Sverige och hos oss på Rejmes Bil i Halland. Aktören följer viktiga standarder som ISO 14001 – det kontinuerliga arbetet som rör miljö och hållbarhet – och ISO 26000, standarden för socialt ansvarstagande. Vidare stödjer man FN:s program: Global Impact och strävar hela tiden mot att erbjuda kunderna smarta fordon – och flexibla hyrlösningar som förenklar vardagen. Som ett led i detta återfinns sedan ett år en Hertz Self Service Kiosk hos oss på Rejmes.

Förstklassig biluthyrning 06.00–23.59 – varje dag

Vagnparken i Halmstad erbjuder över 100 fordon, till största delen med miljöcertifiering, och samtliga är utrustade enligt standard för respektive årstid. Dessutom finns det en stor valmöjlighet när det kommer till extrautrustning. Du hyr enkelt per dygn, weekend, vecka eller månad och vi använder toppsäkra metoder vid uthyrningen.

– Vi tar emot bokningar såväl online som över disk (öppet 07–17). Du får instruktioner via mail eller SMS och väl på plats identifieras din bokning med ditt kreditkort (chip och PIN-kod) och scanning av ditt körkort. Du kan därefter enkelt påbörja din bilresa. Dessutom har vi goda avtal med de vanligaste försäkringsbolagen, säger Rade Vujicic,biluthyrningsansvarig Hertz.

Upplev Sverige i sommar

Hos oss på Rejmes Bil i Halmstad hittar du allt från den kompakta och smidiga Volvo V40, till lyxiga Volvo S90 och med kioskens öppettider är bilen redo att hämtas upp när du har möjlighet. Skicka din förfrågan till: hertz.halmstad@rejmesbil.se eller boka online via: www.hertz.se. Välkommen till Kristinehedsvägen 1, Halmstad!