Möt våren på en skinande ny cykel – dela upp betalningen smart och enkelt

Blogginlägg   •   Feb 28, 2011 11:08 CET

Känner du?…våren är snart här. Och med våren knastrande cykeldäck mot sandiga cykelbanor. Ge dig till tåls ett ögonblick så är detta strax verklighet. Och när vi ändå talar om cyklar kommer här dagens fånigaste radioövergång…till dagens nyhet om att Resurs Bank nu ska börja finansiera köp av kvalitetscyklar som Monark, Crescent, DBS med flera. Trumvirvel. Ett jordnära exempel på hur detaljhandeln över hela landet väljer Resurs Bank för att växa vidare.

Cycleurope ingår som en del i Grimaldi Industri AB som i sin tur ägs och drivs av Salvatore Grimaldi. Så här bra tycker Cycleurope Resurs Banks lösning är.

–      Med Resurs Banks flexibla och mycket kundnära finansiering ska vi nu hjälpa våra återförsäljare att på allvar ta upp kampen om slutkunderna i Sverige. Med Resurs Bank i ryggen kommer våra återförsäljare ha en marknadsorienterad och flexibel aktör vid sin sida i självaste köpögonblicket, säger Robert Sumberesi, VD Cycleurope Sverige AB.

Inte ett öga torrt och vi tackar ödmjukt för förtroendet. NU ska jag plocka fram min gamla Monark…eller förresten, det kanske är dags att belöna mig med en helt ny nu när våren står för dörren. Har sannolikt hänt endel på cykelfronten på 15 år…

Olof Engvall – som cyklar alldeles för lite på vintern men ofta på sommaren.

Och så lite reklamfilm…om du verkligen söker efter en svensk kvalitetscykel (för det är det verkligen och de byggs i Varberg…gå in på www.crescent.se, www.dbs-cykel.se eller www.monark.se

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken. Redigera