Retain24 skapar helhetslösning åt EM Möbler

Nyhet   •   Aug 15, 2007 10:23 CEST

Retain24 har vunnit ytterligare ett kontrakt gällande elektroniska presentkort. EM Möbler kommer, tack vare Retain24s plattform, nu kunna sälja helt elektroniska presentkort på www.em.com i form av sms eller e-post, och även i form av fysiska presentkort.

EM:s presentkort har gjort succé. Låt släkt och vänner välja sina personliga favoriter ur vårt breda sortiment - från härliga inredningsaccessoarer till hela möblemang! Du laddar kortet med den summa du vill ge bort och mottagaren kan sedan lösa in kortet hos EM i hela landet.

Retain24s unika lösning förändrar traditionell hantering av presentkort. Förutom att köpa/ladda ett plastpresentkort i butiken så kan kunderna nu också köpa helt elektroniska presentkort via Internet. Allt i en säker och användarvänlig miljö.

www.retain24.com

PRESSKONTAKT:

Claudio Simatovic´

Mobil +46708445 123

e-post claudio.simatovic@retain24.com

Retain24 är ett teknik- och mjukvaruföretag som erbjuder ett fullservicekoncept för elektroniska presentkort. Butiker får en funktionell och säker tjänst som utfärdar, löser in och clearar presentkort, bonus och erbjudanden. Förutom detta omfattas Retain24s tjänster av allt från produktion, hantering och lagring till leverans av kort och system. Visionen är att företag bättre ska kunna utnyttja de fördelar som en aktiv försäljning av presentkort innebär.

Kommentarer (0)