Sexpodden: Mark Levegood om sexljuden

Pressmeddelande   •   Jun 17, 2014 14:24 CEST

Om kroppsljud, sexmusik och tysta älskare. ”Hur låter sex” är ämnet i säsongsavslutningen av ”Sexpodden”. Mark Levengood berättar om nonsensfinskan som kunde göra hans partner helt vild.

"Och upphetsning smittar ju!"
– Upphetsning smittar ju, att se hur vild han blev var värt alla de där hemska finskalektionerna i skolan, berättar Mark Levengood.

Hur hänger sex och ljud egentligen ihop? När Isabelle äntligen fick med sig sin flirt hem förvandlades hon till en mänsklig pruttkudde och stämningen bara dog.

En del går in i sig själva, andra samspelar genom ljud och ord. Vi pratar med en forskare som studerat stön i porrfilmer och frågar oss om män låter mer när de ligger med varandra än när de har sex med kvinnor.

Avsnittsinfo #15
Våra sexualupplysare instruerar i hur man kan använda sexy talk för att få sexet mer som man vill ha det och tipsar om hur muspruttarna kan bli mindre besvärande. Andres Lokko berättar vilken som är den klassiska knullskivan. Mark avslöjar även vilket språk som trycker på alla hans knappar och testar lite olika stön.

Lyssna här på Sexpodden: Mark Levengood om sexljuden

Sexpodden är vuxenradio från RFSU med Idji Maciel som programledare och våra sexualupplysare Maria Bergström och Pelle Ullholm som står för expertisen. En ny säsong fortsätter i höst och Sexpodden kommer fortsätta bjuda in en ny känd gäst till varje program som tillsammans med RFSU diskuterar aktuella ämnen.

Produktionsbolaget Filt Hinterland producerar podcasten. Exekutiv producenter är RFSU:s Rasmus Malm.

Kontakta gärna Sexpoddens redaktion med tips och synpunkter:
sexpodden@rfsu.se

Här kan du läsa mer om Sexpodden: http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sexpodden/

Kommentarer (0)

Kommentera