Riksmäklaren arrangerar BoEvent

Riksmäklaren är ett av de större mäklarföretagen i Uppsala, både när det gäller att förmedla nyproduktion och på den befintliga bostadsmarknaden. Den 26-27 maj arrangerar de ett BoEvent i Gränbystadens galleria, där de tillsammans med några av sina samarbetspartners inom nyproduktion visar några av de spännande bostadsprojekt som växer fram i Uppsala. Under dessa dagar kommer man att kunna få mer information om de bostadsprojekt Riksmäklaren har till salu samt kommande projekt. Dessutom kommer ett av projekten att ha sin säljstart under eventet.

– Vi är mycket stolta och glada att kunna visa hur mycket vi har på gång på Riksmäklaren. De närmaste åren har vi över 1000 nyproducerade bostäder att förmedla, berättar Riksmäklaren VD Ulrika Lööf. Dessutom kan vi erbjuda en högkvalitativ mäklartjänst för de som behöver hjälp att sälja sin befintliga bostad. På BoEventet kommer flera av våra mäklare att vara på plats och berätta om varför man ska välja just Riksmäklaren när man säljer sin bostad.

Förutom mäklarna på Riksmäklaren har besökarna möjlighet att träffa flera av Riksmäklarnas samarbetspartners; lånehandläggare från Bättre Bolån finns på plats och kan hjälpa till med konkurrenskraftiga bolåneerbjudanden, BoldArc kommer att visa upp sina senaste innovationer när det gäller virtuella visningar, Lindbackens VD informerar om hur området Lindbacken växer fram, Magnolia inredning & design berättar om inredningstrender och Atrium Ljungberg kommer att berätta om den utveckling som Gränbyområdet står inför.

BoEventet pågår i Gränbystadens galleria kl 10-20 på torsdagen och kl 10-18 på fredagen.

• Ekonomi

• fastighetsmäklare
  • mäklare
  • nyproduktion
  • riksmäklaren
  • uppsala
  • bostad
  • bostadsmarknad
  • mässa
  • event
  • lägenhet
  • fastighet

• Uppsala

RIksmäklaren i Uppsala har funnits i 40 år och vi har alltid haft som idé att hjälpa människor i alla delar av Uppsala. Alla kunder är lika viktiga, oavsett vilken livssituation de befinner sig i eller vilket område de bor i. Vi är Mäklaren genom livet!

Mikael Gustafsson

Presskontakt Kontorschef 0768-800011