Bli superstrukturerad på 31 dagar!

Pressmeddelande  •  2012-04-10 13:50 CEST

Många känner säkert igen sig i uttryck som: ”för många bollar i luften”, ”det är mycket nu”, ”flänger runt i jobbet”, ”snart måste det lätta” …
   Nu kommer boken som råder bot på allt det här. Klart! – Bli superstrukturerad på 31 dagar är ett träningsprogram för alla som vill skapa en smidigare vardag på jobbet. I korta kapitel med användbara råd och tips, blandade med konkreta övningar, lär David Stiernholm ut hur man kan arbeta mer strukturerat genom att organisera, fokusera och automatisera. Boken ger verktyg, tankesätt, metoder och rutiner som gör tillvaron effektivare, flexiblare och – faktiskt – lyckligare!

David Stiernholm är Sveriges ende struktör. Han hjälper människor och företag att bli mer effektiva genom att skapa bättre ordning och struktur. Hans motto är: allting kan göras enklare! David har examen i ekonomi med inriktning på entreprenörsskap från Handelshögskolan i Göteborg. Han är flitigt anlitad av allt från väl­etablerade storföretag till entreprenörsföretag i uppstartsfasen.

Boken finns även som kostnadsfri iPhone-app.

"För mig handlar struktur inte om att vara sträng och hård. Tvärtom, struktur för mig är enkla genvägar till en behagligare vardag. Och eftersom knepen är enkla, kan många ha nytta av dem."
David Stiernholm, struktör

Om förlaget:
Roos & Tegnér är bokförlaget som satsar på kvalitativ skönlitteratur med humor och underhållning som nyckelord samt högklassig facklitteratur. Besök gärna vår hemsida.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom