Nytt i kollektionen Swiss Modern från Victorinox

Pressmeddelande   •   Sep 20, 2019 09:30 CEST

Bild ovan: Knivar från Victorinox stilrena kollektion Swiss Modern.

Varje kniv är utrustad med blad i slitstarkt rostfritt stål som gör det möjligt att enkelt skära fina snitt. Varje kniv är också utrustad med vackert trähandtag av varm Europeisk valnöt. Varje trähandtag är ergonomiskt formad för att kännas extra bekväm i handen. Så bekväm att du inte kommer vilja släppa den ur handen och så vacker att du inte kommer vilja släppa den med blicken.

Bland nyheterna i kollektionen finner du bland annat ett set bestående av en trancherkniv och en tranchergaffel samt produkterna var och en för sig. I båda fallen levereras produkterna i lyxiga presentaskar.

Bild ovan: Nyheten Swiss Modern Carving Set.

Produkterna i Victorinox Swiss Modern kollektion finner du i välsorterad fackhandel.

Vill du veta mer? Besök roswi.se för mer information om produkterna eller kontakta oss via uppgifterna nedan:

Bland de kända varumärkena finns Victorinox, Tramontina, Chef'n, Lékué, Rabbit, Betty Bossi, Omega, Excalibur med flera. Mer information om varumärken som Roswi AB representerar återfinns på www.roswi.se.

Kommentarer (0)

Kommentera