Indexator Rototilt Systems lanserer eget skuffprogram

Pressmeddelande   •   Maj 14, 2014 11:04 CEST

Vi har utviklet et eget skuffprogram, som vil bli tilbudt i pakker med tre ulike typer skuffer, etter stor etterspørsel fra våre kunder, sier Per Väppling, salgs- og markedssjef i Indexator Rototilt Systems.

Det nye skuffprogrammet inneholder kabelskuffer, pusseskuffer og graveskuffer som er tilpasset for gravemaskiner og gravelastere i det mindre segmentet, fra 1,5 tonn opp til 9 tonn.

-  Vi lanserer det nye skuffprogrammet under MaskinExpo 22.–24. mai, sier Väppling. Med dette utvider vi redskapsutvalget ytterligere og gjør det lettere for kunden da han nå kan velge skuffer som er optimalisert for Rototilt®. Disse robuste skuffene kombinerer på beste måte vekt, design og slitestyrke til en svært konkurransedyktig pris. Skuffene vil bli solgt i pakker der all de tre typene skuffer inngår, og med dette vil vi ha et konkurransedyktig tilbud, sier Väppling.

Alle skuffer har en gjennomtenkt design slik at de smidig og effektivt kan utføre jobben de er beregnet for. Graveskuffene er utstyrt med Cat:s tannsystem.

Salgsstart for skuffene er under MaskinExpo 22.–24. mai. De første leveransene til kunder vil skje i løpet av siste halvdel av juni.

MER INFORMASJON

Hvis du har spørsmål eller ønsker mer informasjon om de nye skuffene fra Indexator Rototilt Systems, kan du kontakte salgs- og markedssjef Per Väppling, +46 (0)70-347 22 54, per.vappling@indexator.com

eller markedskoordinator Anna-Clara Fridén, +46 (0)70-675 13 97, anna-clara.friden@indexator.com

Indexator Rototilt Systems AB är en av marknadens ledande tiltrotatortillverkare och kan presentera ett komplett program för grävmaskiner med Rototilt, styrsystem och redskap. Kvalitet, driftsäkerhet och lägsta energiförbrukning är i världsklass. Några av produktens alla fördelar är oljefylld rotorkropp för bästa livslängd och ekonomi, låg bränsleförbrukning med marknadens lägsta vikt, låga effektförluster tack vare optimerad hydraulik. Indexator Rototilt Systems AB är en del av Indexator Group där även Indexator Rotator Systems AB ingår. Koncernen har ca 250 medarbetare och omsätter ca 550 milj SEK.