Ta chansen att bli en #EXCAVATORHERO

Pressmeddelande   •   Jun 02, 2017 11:04 CEST

De flesta stordåd utförs i skuggan av stora rubriker och glittrande galor. Men det är där ute, i den vanliga vardagen som de verkliga hjältarna finns. Vårt land är ju byggt av vardagshjältar, sådana som gör stordåd i det tysta. Vi pratar om er grävmaskinister, ni som varje dag målmedvetet bygger en del av vår gemensamma framtid. Det vill vi uppmärksamma.

Genom vår Instagramtävling #excavatorhero vill vi ge dig en stund i strålkastarljuset – just där du är, med ditt projekt och din utrustning. Tävlingsreglerna är enkla: Ta en selfie av din tiltrotator från Rototilt där du jobbar just nu, lägg upp det på ditt instagramflöde och tagga inlägget #excavatorhero.

Av alla bidrag väljs fem vinnare ut, som belönas med en resa till Vindeln, i hjärtat av Västerbotten Sverige, med besök på Rototilts huvudkontor. Under dagen kommer du att få en unik inblick i Rototilts utveckling, vår tillverkningsprocess och själv få chansen att påverka de kommande produkterna.

Ta chansen. En bild är allt som krävs.

Vinsten

Som en del av besöket kommer du och de andra vinnarna få träffa Rototilts utvecklingsavdelning, som kommer att berätta lite om hemligheterna bakom Rototilts teknikledande produkter. Du kommer också att få en unik chans att ge input till nästa generation tiltrotatorer, styrsystem och tillbehör. Så på med uppfinnarkepsen :)

Givetvis kommer du att få uppleva den vilda natur som Vindeln är så stolt över, en urkraft som många gånger stått som inspiration för produktutvecklingen. Forsränning med vildmarkspicknick står på programmet.

Efter fabriksvisning, tekniksnack, forsfärd och en god middag med lokala råvaror hoppas vi att du ska sova gott uppe i trädkronorna. Det är du värd!

Läs mer om tävlingen och tävlingsvillkoren på vår webbplats:
www.rototilt.se