Business Österåker - Näringslivsmässa i Runöhallen

Fredagen den 7 november arrangeras Österåkers näringslivsdag, ett samarrangemang mellan Österåkers Kommun, Runö Möten & Events, Fix Media AB, Företagarna, Wallner Marketing och Almgrens Buss AB. Här kan du träffa ett 100-tal utställande företagare i huvudsak från Österåker, i mässhallen på Runö Möten & Events.

Business Österåker är mässan där små som stora företag träffas under en dag för att lära känna varandra, mingla och framför allt skapa nya kontakter för framtida affärer. Hit är alla företagare välkomna på besök samt även du privatperson som är intresserad av näringslivet i Österåker.

I Runöhallen träffar du allt från fotografer, massörer, bankirer, bagare och entreprenörer till företag inom bland andra bil-, hälso- och byggbranschen. Varmt välkommen att besöka Business Österåker. För att se utställarförteckningen klicka här