Inredningsnyheter med naturen i fokus

Inredningsnyheter med naturen i fokus

Låt naturen spela huvudrollen! I Rustas höstkollektion Back to nature ligger fokus på material som jute, linne, fårskinn, sjögräs och bambu. Naturnära färger och mönster ger en tidlös inredning som är lätt att mixa och matcha.

Här finns det mesta du kan önska till bad-och sovrummet, men även detaljer som lyfter resten av hemmet. Rustas inredare Andrea Jörbrink har valt ut sina höstfavoriter ur sortimentet!

1. Prydnadskudde Torun, långhårig, 45x45 cm, 99:90 kr/st 2. Linnebäddset Linnea, 2-delar, 150x210 cm, 599 kr/st 3. Pläd Melina, grön, 130x170 cm, 39:90 kr 4. Badrumshylla Vilgot, bambu, 33x33x110 cm, 349 kr 5. Diskborste, trä, 19,90kr 6. Dammvippa, strutsfjädrar/trä, 99:90 kr 7. Sopset, trä, 199 kr 8. Dörrmatta Thea, jute, 50x80 cm, 99,90 kr/st 9.Koskinn Cornelia, sand, 152x198 cm, 599 kr 10. Bambustege Vilgot, 45x4x160 cm, 199 kr 11. Tapet Grenverk, Non-woven, 10x0,53cm, 149kr/rulle 12. Bänk Vilgot, bambu, 77x34x45 cm, 349 kr 13.Fårskinn, korthårig ljusgrå, 85x53 cm, 349 kr 14. Sjögräskorg Moses, mönstrad, 40x35/50 cm, 99:90 kr/st 15. Pall Moddy, 45x32cm, 129 kr/st

Det ska vara enkelt att förnya hemmet på Rusta. I höst fylls varuhusen med mängder av inredningsnyheter till överraskande låga priser. Allt för att du ska kunna skapa ett hem som känns kul, spännande och nytt!

För mer information och utlån kontakta:

Information om Rustas sortiment, kontakta Marknadskoordinator Josefine Christiernsson josefine.christiernsson@rusta.com, tel. + 46 (0)70 1661480.

EKPR & Kommunikationinfo@ekpr.com tel 08-667 22 06

Högupplösta bilder finns på: www.ekprbildbank.com

Vi på Rusta vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa hem- och fritidsprodukter av god kvalitet till bästa pris.

Cecilia Gärdestad

Presskontakt Ansvarig Corporate PR Koncernkommunikation +46 (0)70 166 48 73