Henrik Söderberg, Måns Zelmerlöv och Jonas Andersson från PDL Group klipper invigningsbandet tillsammans med Madeleine Brehmer, ägare och vVD på Sabis

Nya padeldestinationen invigdes med stjärnglans

Stockholm har fått en ny padel-destination. Tisdagen den 18 juni invigdes Smådalarö Gård Padelklubb - två utomhusbanor i vacker skärgårdsmiljö.

På plats på invigningen fanns PDL-Groups Henrik Söderberg, Jonas Andersson samt medgrundaren och artisten Måns Zelmerlöv, för att ge en introduktion till padel och för att klippa invigningsbandet. PDL-Group är en av Sveriges ledande utvecklare inom den snabbt växande padelsporten och har levererat de nya banorna till hotellet.

De nya padelbanorna är nu öppna för spel för såväl hotellgäster och konferensgäster, som för lokalbor och tillresta. Förutom att spela padel kan gäster på Smådalarö Gård njuta av god mat och dryck i skärgårdskrogen eller ett dopp i Hemviken – på hotellet finns också bland annat en 9-håls golfbana, tennisbanor samt bastu vid vattnet.

Padeltider samt hotell- och konferenspaket med padel finns att boka på www.smadalarogard.se/padel