Stjärnspäckad sommar i skärgården - här är konserterna du inte vill missa!

Stjärnspäckad sommar i skärgården - här är konserterna du inte vill missa!

För fjärde sommaren i rad bjuder skärgårdspärlan Smådalarö Gård in till SDG-live!, de intima musikupplevelser som hunnit bli ett begrepp hos både sommarboende och skärgårdsturister. Konsertsommaren i Smådalarö startar 13 juli och gästas av musikaliska stjärnor som Jakob Hellman, Loreen och Linnea Henriksson – aktuell med bland annat TV4:s Så mycket bättre och den officiella VM-låten inför fotbolls-VM.

Under SDG Live! gästar stjärnor ur den svenska musikeliten under fem veckor det nyrenoverade hotellet och bjuder på förstklassig underhållning.

– Årets artister representerar en bra mix enligt något för alla-principen – skärgårdsgäster, hotellgäster, sommarboende, bofasta och båtfolk kommer alla att kunna få en härlig sommarkväll hos oss. Att uppleva musiken och artisten så nära, tillsammans med riktigt god mat och dryck har visat sig vara ett mycket uppskattat koncept. Miljön i krogen, med Hemviken alldeles utanför fönstret skapar sen den perfekta inramningen för ett härligt sommarminne, säger Åse Sinnby, hotellchef på Smådalarö Gård.

Sommarens artister på Smådalarö Gård och SDG-live! är;
Love Antell – 13 juli - Eventet på Facebook
Pernilla Andersson – 18 juli - Eventet på Facebook
Jakob Hellman – 25 juli - Eventet på Facebook
Mikael Wiehe – 1 augusti - Eventet på Facebook
Linnea Henriksson – 8 augusti - Eventet på Facebook
Loreen – 18 augusti - Eventet på Facebook

Biljetter till konserterna säljs på sdglive.se. Där kan man också boka bord i skärgårdskrogen och rum på hotellet om man vill stanna kvar. Smådalarö Gård ligger ca 45 min från Stockholm city och det går att ta sig dit med båt, bil eller buss.