SÄRÖHUS HOTELL, KONFERENS & SPA BELÖNAS MED 2016 ÅRS TRIPADVISOR CERTIFICATE OF EXCELLENCE

SÄRÖ – 2016-05-16 Säröhus Hotell, Konferens & SPA meddelade i dag att företaget har mottagit utmärkelsen TripAdvisor® Certificate of Excellence. Utmärkelsen delas ut för sjätte året i rad och hyllar företag inom turismbranschen som fått fina omdömen från resenärer på TripAdvisor under det senaste året. Bland de som har tilldelats Certificate of Excellence ingår boenden, restauranger och sevärdheter över hela världen som kontinuerligt har levererat en utmärkt kundservice.

”Certificate of Excellence är ett sätt för TripAdvisor att hylla företag inom turismbranschen som utmärker sig genom att ständigt få beröm och höga betyg från resenärer”, säger Heather Leisman, Vice President of Industry Marketing, TripAdvisor. ”Utmärkelsen hjälper resenärer att hitta och boka verksamheter som levererar utmärkt service. TripAdvisor är stolta över att kunna hjälpa resenärer att känna sig mer säkra när de bokar.”

Utmärkelsen Certificate of Excellence tar hänsyn till antalet omdömen, kvaliteten på dem och hur länge sedan de skrevs. Omdömena har skickats in av resenärer på TripAdvisor under en period på 12 månader. För att kvalificera sig för utmärkelsen måste företagen bibehålla ett genomsnittligt TripAdvisor-betyg på minst fyra av fem, ha en särskild mängd omdömen och ha funnits med på TripAdvisor i minst 12 månader.

• hotell
  • konferens