Trygga ditt hem!

Trygga ditt hem!

Under november och december varje år ökar inbrotten i bostäder, därför kommer Polisen hisingen att genomföra en informationskampanj i samverkan med SafeTeam & Länsförsäkringar, om hur de vanligaste inbrotten går till, hur du skall gå tillväga när de uppstår samt vad man skall tänka på för att före- bygga. SafeTeam visar upp godkända produkter för att trygga hemmet och Länsförsäkringar berättar om vad som gäller vid inbrotten!

Ta med din familj, grannar, släkt och vänner för info om en tryggare vardag!

Almhult Torg, måndagen den 22/10 kl. 15.00-19.00.
Tuve Centrum, torsdagen den 25/10 kl. 15.00-19.00.
Backaplan, lördagen den 27/10 kl. 11.00-16.00.

SafeTeam installerar och underhåller avancerad säkerhetsteknik. Genom förtroendefullt partnerskap inom säkerhet hjälper vi våra kunder till bättre trygghet och lönsamhet.

Vi erbjuder allt från enskilda produkter till kompletta säkerhetslösningar. Vårt kompetensområde är brett, vilket ger oss möjlighet att möta våra kunders alla säkerhetsbehov inom låssystem, inbrottsskydd, larm och övervakning, brandskydd, dörrautomatik och fastighetsfilm. Som märkesoberoende helhetsleverantör inom säkerhet kan vi både effektivisera och förenkla våra kunders vardag.

Vår serviceorganisation täcker hela Sverige. I Stockholm, Göteborg och Malmö samt hela Bohulän, Dalsland och Fyrbodal arbetar vi i egen regi. På övriga orter i landet har vi avtal med lokala säkerhetsentreprenörer som utför uppdrag för vår räkning och med vår kvalitetsgaranti. Som kund får du endast en partner som kan hjälpa dig med alla dina behov. Dessutom kan vår jourservice hjälpa er dygnet runt, alla dagar på året.

Vi arbetar idag i följande branschsegment; Fastighet och förvaltning, Offentlig sektor, Handel, Industri och Bygg.