NYTT SAMARBETE CONCORP

Pressmeddelande   •   Mar 08, 2012 14:29 CET

We’ve got the taste for your business!

Concorp från Holland är välkänt inom den nationella och internationella konfektyrmarknaden. Med starka varumärken, distinkta och smakfulla koncept står Concorp verkligen ut från andra konfektyrtillverkare. Tack vare sin innovation, djärvhet, flexibilitet och professionalism ökar Concorps andel av konfektyrmarknaden stadigt.

www.concorp.se

Van Slooten

Van Slooten är ett roligt nygammalt varumärke för godis med ursprung från Holland.

"Ju galnare godis, desto bättre smakar det"!

Excentriskt, upproriskt och lite fräckt, Van Slooten-godis är oemotståndligt. Crazy smaker och former gör våra goda godisar roliga och lättsamma.  Från det bisarra till absurda, våra Cola Bilar, Splashy Chaos och rallyförare hjälper dig att gå igenom dagen med ett leende på läpparna!

www.vanslooten.eu

Sales Support är varumärkesägarens partner som säljbolag och verkar på den svenska dagligvaruhandeln, servicehandeln, apotekhandeln samt restaurang&storkök. Våra 200 man starka organisation säkrar tillgänglighet och synnlighet för välkända varumärken.

Kommentarer (0)

Kommentera