SALTO JustIn Mobile

SALTO Systems presenterar nya säkerhetslösningar på Säkerhet Syd

Utvecklingen förändrar möjligheterna för hela säkerhetsbranschen. På Säkerhet Syd tar du del av det senaste genom ett seminarieprogram med högaktuella talare och säkerhetsexperter. Möt branschens ledande leverantörer, se produktnyheter, innovationer och de senaste säkerhetslösningarna.

Välkommen att besöka oss på SALTO Systems i monter H:02. Med det senaste inom elektronisk låsning, kan vi öka säkerheten och underlätta vardagen för t.ex. fastighetsansvarige, personal, elever, besökare eller brukare inom äldreomsorgen. Kom till oss om du vill prata säkerhet för din arbetsplats, din bostadsrättsförening eller dina fastigheter för vård & utbildning.

Säkerhet Syd går parallellt med Fastighetsmässan 26-27 februari på Malmö Mässan.

Registrera dig på länken för att få fri entrè:

Taggar

SALTO Systems har sedan 2001 levererat marknadens mest avancerade elektroniska passerkontroll, utan kablar och utan nycklar. Med utvecklingen av SALTO Virtual Network (SVN) med data-on-card har SALTO revolutionerat passerkontrollvärlden och satt nya standarder för både säkerhet, bekvämlighet och lönsamhet.För att vi ska kunna leverera bästa möjliga service måste SALTO finnas där våra kunder är. Huvudkontoret finns i Oiartzun i Norra Spanien där vi har samlat R&D, produktion och teknisk support för alla våra kontor runt om i världen. Sverige ingår i SALTO Systems Nordic med huvudkontor i Kalundborg, Danmark och kontor i Stockholm,  Malmö, Karlstad, Vänersborg,  Umeå, Råholt, Bergen och Moss i Norge samt Vaanta i Finland.