Nihab förlänger samarbete med Samhall i Norrtälje – säkrar jobben till åtta personer

Pressmeddelande   •   Jun 13, 2011 06:45 CEST

Norrtälje kommuns studentbostadsbolag, Nihab, förlänger avtalet med Samhall. Avtalet gäller kontorsstäd, flyttstäd och golvvård i samtliga lokaler som ägs och förvaltas av Nihab

Samhall och Nihab har kommit överens om en förlängning av gällande städavtal till 2012. Samhall utför kontorsstäd, flyttstäd och golvvård i samtliga lokaler som ägs och förvaltas av Nihab. Avtalet berör åtta medarbetare i Norrtälje.

– Nihabs avtal är viktigt för Samhall. Att de nu förlänger avtalet är för oss ett bevis på att vi erbjuder kvalitet och är en pålitlig leverantör av städtjänster i Norrtälje säger Johanna Johansson, arbetsområdeschef för Samhall i Norrtälje.

Johanna Johansson, arbetsområdeschef, 070-208 49 21
Anders Ekberg, pressekreterare, 076-101 90 55