Kom och träffa Sandviken Energi på Bomässan

Den 22–24 mars är det dags för Bomässa på Göransson Arena i Sandviken. Det är en mässa som riktar sig till den som är ute efter att bli inspirerad vid exempelvis renovering eller för smarta lösningar i hemmet. På Bomässan får besökarna flera kompetenser samlade under ett och samma tak!

Välkommen till Sandviken Energis monter där du även träffar Sandnet och Bixia. Vi kommer vara på plats och berätta om fjärrvärme, bredband, el samt våra andra tjänster och produkter.

Kom förbi och hämta en miljötratt
I samband med att vi firar Världsvattendagen den 22 mars passar vi givetvis också på att dela ut miljötrattar under hela helgen. Med en miljötratt hemma i köket kan du enkelt samla upp ditt matfett så att det inte orsakar stopp i avloppet. Tack för att du hjälper till att ta hand om vårt viktiga vatten!

Öppettider för mässan är:

Fredag 12.00 - 18.00
Lördag 10.00 - 17.00
Söndag 10.00 - 17.00

På www.sandvikenenergi.se kan du läsa mer om mässan och ta del av fribiljetter genom mässans arrangör. Sandviken Energi, Sandnet och Bixia finns i monter B10.

Välkomna!