Sanova lanserar nytänkande köksblandare – både i design och funktion

Pressmeddelande   •   Maj 10, 2019 08:45 CEST

Flertalet nyheter bland Sanovas sortiment av köksblandare.

- En ökad efterfrågan på våra köksprodukter har lett till att vi utökat vårt sortiment, säger Johan Tegen VD på Sanova.

Nu lanserar Sanova flertalet nyheter bland köksblandare med nytänkande design och funktion. Hitta din egen unika stil som gör ditt kök till just ditt. Som vi ser det så fyller en blandare två funktioner i köket, dels den funktionella men även den designmässiga.

Nytt i vårt kökssortiment på Sanova är ett flertal blandar från italienska Gessi. Med en unik fingertoppskänsla och ett tydligt miljötänk har Gessi tillverkat exklusiva blandare i över 20 år. Blandarna skapas från solida råmaterial genom energin från solceller och med ambitionen att allt spillmaterial återanvänds.

316 Köksblandare från Gessi.

Happy Köksblandare från Gessi.

Under vårt eget varumärke Sanova har vi samlat noggrant utvalda varumärken som speglar våra krav på funktion, miljö och design. Bland köksblandarna återfinns Roma som har en antik stil som passar utmärkt in i dagens moderna interiör, välj mellan tre olika modeller. Söker du efter en köksblandare med modern funktionalitet så kan vår nyhet Lago utrustad med elektronisk diskmaskinsavstängning vara rätt för dig.

Sanovas sortiment består av noga utvalda produkter som förenar tidlös kvalitet med modern elegans, tillverkade av människor med genuin kunskap om materialen de jobbar med och djup passion för formerna de inspireras av. Se mer av våra produkter i vår nya broschyr som går att bläddra i och ladda hem på sanova.se

Välkommen till vår värld av kök!

Sanova är stolt representant för några av Europas finaste badrumsmärken, som Gessi, Novellimi, Duravit, och Astro Lighting. Vårt sortiment består av noga utvalda produkter som förenar tidlös kvalitet med modern elegans, tillverkade av människor med en genuin kunskap om materialen de jobbar med och en djup passion för formerna de inspireras av. Sanova vänder sig till kunder vilka söker en helhetslösning för badrummet, men som vill ha något utöver det vanliga och skapa sin helt personliga badrumsmiljö. Sanova har 9 anställda och huvudkontoret ligger i Lidköping.

Kommentarer (0)

Kommentera