Casa Di Vanna

Sverigenyheten Casa Di Vanna är ett sortiment av fristående badkar och handfat som tillverkas genom ett gediget hantverk och fullt fokus på den perfekta känslan. I tillverkningen används naturliga råvaror av hög kvalitet. 85% består av en marmorblandning.

Dessutom erbjuder Casa Di Vanna stora möjligheter till kundanpassning. Välj valfri färg på in- eller utsidan och måttanpassa den ovanpåliggande toppskivan så att badkaret blir som platsbyggt för ditt badrum.

Casa Di Vanna lämnar 10 års garanti på alla sina produkter.

• badkar
  • handfat
  • casa di vanna

Sanova är stolt representant för några av Europas finaste badrumsmärken, som Jacuzzi, Gessi, Hansgrohe, Duravit, Colombo, Astro Lighting och Casa Di Vanna. Vårt sortiment består av noga utvalda produkter som förenar tidlös kvalitet med modern elegans, tillverkade av människor med en genuin kunskap om materialen de jobbar med och en djup passion för formerna de inspireras av. Sanova vänder sig till kunder vilka söker en helhetslösning för badrummet, men som vill ha något utöver det vanliga och skapa sin helt personliga badrumsmiljö. Sanova har 8 anställda och huvudkontoret ligger i Lidköping.