​SAP Hybris anordnar multikanalevent om nästa steg i digitaliseringen

SAP håller sitt första multikanalevent SAP Hybris LIVE: Digital Summit den 8 mars 2017. Det kostnadsfria eventet innehåller både digitala och fysiska upplevelser – och under dagen sänds strömmade seminarier från Singapore, München och New York. Det övergripande temat är “Go Beyond Disruption” för att visa hur företag kan ta nästa steg i sin digitala transformation. Eventet vänder sig till alla som arbetar med företagens digitala resa, allt från marknadsförare och utvecklare till höga chefer.

Flera ledande experter på SAP Hybris är huvudtalare, bland andra Jamie Anderson, SVP & Chief Marketing Officer (Singapore), Brian Walker, Chief Strategy Officer (München) och Carsten Thoma, President och en av grundarna av SAP Hybris (New York).

På plats finns dessutom ett stort antal kunder och partner som visar konkreta exempel på innovationer och steg-för-steg-beskrivningar av hur de själva omvandlat sin verksamhet. Deltagarna kommer också att kunna välja mellan över femtio seminarier i olika ämnen som kan strömmas till mobila enheter eller datorn efter eventet.

– Tid och team är våra kunders allra viktigaste verktyg. Med det här digitala formatet kan alla i teamet vara med – och de kan själva välja de seminarier de är intresserade av oavsett var i världen de befinner sig. Det är ett modernt multikanalevent för en modern multikanalmarknad, säger Jamie Anderson, SVP & Chief Marketing Officer på SAP Hybris.

Samtidigt anordnas också SAP Hybris Summit i Stockholm för alla som på plats vill bli inspirerade och ta del av de senaste trenderna för att öka kundernas engagemang. Anmälan och mer information finns här.

Klicka här för att läsa det fullständiga pressmeddelandet på engelska.