För fjärde året i rad utses Scandic till Sveriges bästa barnhotell 2015

Nyhet   •   Mar 17, 2015 09:06 CET

Scandic är stolta att för fjärde året i rad ta hem förstaplatsen i årets Barnsemesterpris och tilldelas därför utmärkelsen "Sveriges bästa barnhotell 2015."

Barnsemesterpriset delas ut via Sveriges största resesajt med målgruppen familjer med barn 0-17 år. Även detta år var tusentals föräldrar med och röstade fram sina favoritföretag i kategorierna hotellkedja, camping, charter och resa.

Så har tävlingen gått till:
Under 2014 har besökare på Barnsemester.se fått betygsätta aktiviteter på sajten. Med hjälp av betygspoäng och testfamiljers bedömningar har de nominerade tagits fram. I finalen uppmanades alla besökare att rösta på sin favorit i de olika kategorierna. Endast en röst per kategori och dator har tagits emot.

Barnvänligt på Scandic
Alla barn upp till 13 år bor kostnadsfritt tillsammans med en vuxen på Scandic och bjuds även på hotellfrukost.