Framtidsdag 2010

Framtidsdagen den 24 mars 08.30-11.00 hos ScandInfo!

Den 24 mars 2010 är det dags igen! ScandInfo anordnar ett frukostseminarium om framtiden under mottot "I morgon är en annan dag".

Syftet med seminariet är att inspirera våra kunder (och oss själva) till att tänka nya tankar som kan hjälpa våra verksamheter att möta kraven från morgondagens konsumenter och kunder.

Vi bjuder in två personer som inspirerar oss på ScandInfo; Anna Gilpin, seniorkonsult på Trend och Innovationsbyrån Bengal och Ola Gaute Aas Askheim, VD på Opinion – båda samarbetspartners till ScandInfo. De kommer presentera delar ur trendseminariet Scandinvian Futures 2010, se www.scandinavianfutures.no

Anna kommer i sin presentation att fokusera på Skandinaviska konsumenttrender 2010. Ola Gaute presenterar Living Labs – sociala medier som verktyg i kvalitativ research.

Är du intresserad av att delta? Kontakta Sofia Götestam, ScandInfo senast den 17 mars, 2010.

• framtidsdag
  • frukostseminarium