Årets Bussreisearrangør i Norge – Scandorama vinner för tjugonde året i rad!

Årets Bussreisearrangør i Norge – Scandorama vinner för tjugonde året i rad!

Årets prisutdelning för Norska Grand Travel Awards gick av stapeln igår. Festligheterna och firandet med utdelning av utmärkelser tog plats på Radisson Blu Hotel på Holbergs plass i Oslo. Framröstningen sker av Norges resebyråer.

- Det känns väldigt glädjande att branschen ger oss denna utmärkelse och vi är mycket glada och stolta över priset som vi nu fick för tjugonde året i rad, säger Annelie Wahlgren, informationsansvarig på Maxli Travel Group.

I år, 2015, firar Scandorama 35-årsjubileum. Konceptet är guidade resor, oavsett om du reser med buss eller flyger till destinationen.

- Scandorama har mycket engagerade medarbetare, något som våra kunder återkommande påpekar, säger Johan Arlock VD på Maxli Travel Group. Scandoramaguiden står för inspiration, kunskap och engagemang och våra kunder kan luta sig tillbaka och njuta fullt ut av sin semester. Vi vill säga stort tack till alla som röstat på oss tillägger Johan.

Scandorama erbjuder resor inom flera kategorier. Rundresor, Vinresor, Storstadsresor och Kryssningar är bara en del av utbudet. För mer information om Scandoramas resor från Norge besök scandorama.no.

På bilden ses Annelie Wahlgren samt Johan Arlock

Scandorama och Ölvemarks Holiday har arrangerat bussresor i Europa i 35 respektive 30 år. De är idag två av Sveriges största bussresearrangörer. Konceptet är guidade resor, oavsett om du åker buss eller flyger till destinationen. 2015 erbjuder vi tillsammans över 150 olika resor till spännande destinationer.

Som Sveriges största researrangörer av guidade buss- och flygresor erbjuder Scandorama och Ölvemarks tillsammans ett mycket stort utbud av resor - vinresor, rundresor, vandring, weekendresor, kryssningar och storstadsresor. Företagen har även jul- och nyårsresor.

Huvudkontoret finns i helt nya lokaler på Öresundsterminalen i Malmö.